15 Ocak 2013 Salı

Miyamu?


Ey hikmete ismini veren Hekim rabbim;

 Belki bu defa geçer diyerek mi kaldığım sınavların tekrarını yapıyorsun?
 Yoksa ben hayat kompozisyonunu bütünüyle mi yanlış anladım?

 Ey sabrı öğretirken sabrı tükenmeyen Sabur rabbim;

 Bütün sınavlarda aynı yanlış cevapları görmekten de mi bıkmıyorsun?
 Yoksa ben konuşmanın sabır olduğu yerde susmayı mı yeğledim?

 Ey kurtulunmakla and olunan Metin rabbim;

 Sen dünyayı omuzlayıp Fatımasına vurulana bile sükûnet veriyorsun
 Yoksa benim önüme sükûneti koydun da huzuru mu bulamadım?

 Ey mecbur olduğuma musallat olan diri rabbim;

 Tadacak olduğu tatmakta olduğundan daha acı olmayanı bekletiyorsun
 Yoksa ben hayatta buldurduğunu, ölmeye mi hamlettim?

 Sen hem Dârr'sın hem Kâbid, hem Sâmedsin hem Bâsit
 Herşeye de Kâdirsin, ne olursun nazar eyle ey Hamid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder