15 Ocak 2013 Salı

İnsan mısın nesin?


Ne yaparsın diye sordular. Sahada insanlık dedim. İşimi beğenmediler, sigortam yoktu; maaşımı ödemediler. Şimdi insanlığı masa başında yapıyorum.

 Ne maaş istersin diye sordular, illel meveddete fil kurba dedim; sen yakın değilsin dediler; şimdi uzaklardayım.

 Ne zaman döneceksin diye sordular. Pusulaya itibar ettiğimde dedim; sende pusula yok dediler. Şimdi yıldızımı arıyorum.

 Sen seçmedin mi diye sordular. Attığım imza ile aldığım sözleşme farklıymış dedim; epey de ahmakmışsın dediler. Şimdi seçilmeyi bekliyorum.

 Sen kimsin ki arkadaş diye sordular. Ben bir parça turabım dedim. Hiç değerin yokmuş dediler. Şimdi çamura batmış bir altın olmayı arzuluyorum.

 Sen istemekte ihtiyar sahibi misin diye sordular. La havle dedim.. illa billah dediler. Ah eyledim hah dediler, ne söyledim yok dediler. Şimdi kaybolduğum yerden bile gidiyorum.

 Karar kıldık sana dediler; gözümü çevirdim; Allah seçenlerin en hayırlısıdır dedim. Sana veyl olsun dediler, O'na hamd olsun dedim. Layık değilsin sunmaya dediler; şimdi içimdekileri, gömmeye gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder